Kako kupovati?

1. Kako kupovati?

2. Registracija i promjena podataka

3. Praćenje narudžbe

4. Dostava putem prijevoznika

5. Načini plaćanja

6. Program lojalnosti

7. Akcije, popusti, kuponi


1. Kako kupovati?


Online pretraživanje

U online trgovini Petissima jednostavno i lako možete pronaći proizvode za svoje ljubimce. Ako nisi siguran točno što bi htio kupiti lako možeš doći do najboljeg proizvoda za sebe ako selektiraš pomoću tražilice i raznih kriterija.

Pretraživanje po ključim riječima: Ukoliko poznaješ ime traženog proizvoda upiši ga u okvir za pretraživanje na vrhu stranice. Pomoći ćemo ti na način da će tražilica već pri upisu navesti one proizvode u čijem imenu se spominje ključna riječ. Ako nema rezultata, klikni na povećalo i sustav će navesti rezultate pretraživanja koji se nalaze u opisu proizvoda.
Pretraživanje po proizvodu: Ako ne znaš točno koji proizvod bi kupio, ali znaš veličinu i dob svoga ljubimca, te možda i proizvođača, pretraživanje možeš obaviti pomoću Izbornika hrane na vrhu stranice. Pored kategorije dobi i veličine ovdje postoji mogućnost pretraživanja prema specijalnim sastojcima u hrani! Ukoliko pretražuješ u jednoj kategoriji ili vidiš popis proizvoda, pomoću filtara na lijevoj strani možeš dodatno suziti rezultate pretraživanja kako bi sigurno pronašao proizvod koji te zanima!

Pregledavanje kataloga: Ukoliko bi samo pregledavao katalog proizvoda izaberi životinjske vrste koje su ponuđene u gornjem nizu menija. Ovdje možeš pronaći sve kategorije proizvoda koje su poredane prema izabranoj životinjskoj vrsti!

Ako je pretraživanje izbacilo previše rezultata oni se mogu dalje suziti pomoću filtara lijevo od rezultata. Ovdje se može pregledavati popis rezultata i ovdje možeš podesiti broj proizvoda na jednoj stranici.

Koristi Brzi pogled ako ne bi ušao na stranicu svakog proizvoda. S ovom funkcijom možeš pogledati podatke proizvoda i možeš ga dodati u košaricu bez napuštanja popisa rezultata.

Kod brzog pogleda i na stranici proizvoda možeš pročitati opis i sastojke produkta, upute za korištenje, možeš saznati informacije u vezi s dostavom, možeš dodati među omiljene (eventualno na popis kasnije kupnje – potrebna registracija), odnosno možeš pogledati iskustva drugih s određenim proizvodom. Na svakoj stranici proizvoda možeš vidjeti proizvođač kojem psu ili mački preporučuje proizvod. Proizvod se može preporučiti prema dobi, veličini, ali u slučaju specijalnih hrana, s obzirom na sastojke, preporučuje se prema raznim bolestima, alergijama ili osjetljivostima. U takvom slučaju koristimo sljedeće šarene piktograme:

Naručivanje, završetak kupovine

Ako si proizvod dodao u košaricu možeš izabrati hoćeš li nastaviti kupovinu ili ćeš izabrati plaćanje. Ako ćeš nastaviti s kupovinom proizvod koji si izabrao neće nestati, jer smo ga mi dodali u tvoju košaricu, tako da možeš nastaviti pregledavanje bez problema. Ako si završio i htio bi platiti izaberi košaricu. Ovdje još možeš promijeniti svoju narudžbu, eventualno povećati ili smanjiti broj proizvoda.
Ovdje možeš koristiti svoje kupone ako si ih dobio u sklopu jedne naše akcije.
Za plaćanje klikni na „Pošalji narudžbu“. Tako ćeš pokrenuti proces narudžbe gdje ćeš trebat izabrati tražiš li dostavu ili ćeš narudžbu preuzeti osobno, odnosno navesti ime i adresu primatelja računa te način plaćanja.
Ako si se već prije registrirao u webshopu (naveo si lozinku tijekom kupnje), navedi svoju e-mail adresu i izabranu lozinku. (Ako si zaboravio lozinku poslat ćemo ti privremenu!). Ako se još nisi registrirao izaberi „Kupnju s registracijom“, ili ako bi kupovao bez registracije klikni na „Kupnju bez registracije“. Detalje u vezi s registracijom možeš pronaći ovdje.
Izaberi adresu na koju možemo poslati narudžbu (adresu navedi i onda ako bi narudžbu preuzeo osobno, ovu možeš koristiti i kao poštansku adresu). Ako si već naveo adresu prije, možeš navesti novu ili možeš izabrati jednu stariju. Ako bi račun zatražio na drugu adresu od poštanske, i to možeš učiniti, izabrati ovdje. Svakako navedi telefonski broj putem kojega te možemo dobiti, odnosno na kojem te i prijevoznik paketa može naći na dan dostave (preporučujemo mobilni broj).
Nije obavezno navesti lozinku! Ako jednom navedeš lozinku automatski ćeš biti naš registrirani korisnik i moći ćemo spremiti tvoje podatke, sudjelovat ćeš u našem programu lojalnosti i možeš iskoristiti brojne usluge. Ako ne navedeš lozinku isto možeš naručivati, ali kod sljedeće narudžbe ponovo ćeš morati navesti sve svoje podatke i nećeš moći sudjelovati u akcijama za registrirane kupce!
Kod sljedećeg koraka možeš izabrati način preuzimanja narudžbe. O ovim načinima možeš čitati kasnije!
Na sljedećoj stranici možeš izabrati način plaćanja. O mogućim načinima plaćanja možeš čitati ispod.

Na zadnjoj stranici možeš provjeriti svoje podatke i naručeni proizvod. Ukoliko si naručio dostavu putem prijevoznika, ovdje možeš navesti svoj broj mobitela na koji će ti prijevoznik na dan dostave poslati SMS poruku o tome u koliko sati se očekuje isporuka proizvoda. Ovdje možeš ostaviti kratku poruku dostavnoj službi, odnosno nama, u vezi s kupnjom ili dostavom. Ako bi upotrijebio svoje bodove lojalnosti to možeš učiniti ovdje, i naravno ovdje možeš vidjeti broj bodova koje ćemo ti pripisati nakon aktualne narudžbe.
Ako si sve pregledao i misliš da su podaci točni preostalo je tek prihvaćanje uvjeta kupnje nakon čega možeš zaključiti narudžbu s klikom na „Pošalji narudžbu“.
O narudžbi ćemo ti poslati mail u kojemu ćeš naći sve potrebne informacije. Ovo neće biti potvrda narudžbe, nju šaljem nakon što smo ti obradili narudžbu. Za vrijeme radnog vremena potvrdu ti obično šaljemo u roku od sat vremena, a najkasnije u roku od 4 sata. Ukoliko potvrdu nisi dobio, molimo te da kontaktiraš našu korisničku službu. Na zadnjoj stranici te u email poruci vidjet ćeš broj narudžbe (npr. HR-20120402-123456), na koji se možeš pozvati ako te zanima stanje pošiljke.
Ukoliko o narudžbi nisi dobio potvrdni email u roku od 48 sati, možeš odustati od narudžbe, oslobođen si od obaveza ponude.
Ako bi promijenio svoju narudžbu (dodao ili oduzeo proizvod) nakon što si ju zaključio, to možeš učiniti sve dok je status narudžbe „Nova narudžba“ ili „Potvrđena“. Ako je status narudžbe „Pripremljena“ ili „Pod dostavom“ sadržaj paketa na žalost više ne možemo promijeniti. Status narudžbe možeš pratiti pod menijem „Narudžbe“ koji se nalazi u izborniku profila. Zbog eventualne promjene vlastite narudžbe javi se korisničkoj službi.


2. Registracija i promjena podataka

Registracija u webshop-u Petissimo se izplati!

Brzo bi zaključili: za kupovinu nije potrebna registracija, i bez toga možeš naručivati! Ali se isplati!

Ukoliko ćeš tijekom upisa osobnih podataka navesti i lozinku (samo toliko je potrebno za registraciju!) kasnije ćeš puno jednostavnije i udobnije moći poslati narudžbe, jer navedene adrese dostave i adresu primatelja računa već smo spremili, stoga ove podatke ne moraš navesti u slučaju svake narudžbe.

U programu sakupljanja bodova lojalnosti mogu sudjelovati samo registrirani korisnici. Nakon kupnje svakog proizvoda pripisujemo ti bodove koje možeš koristiti tijekom kasnijih kupovina.

Ako te zanima jedan proizvod ali ga ne bi odmah naručio, nakon prijave ga možeš spremiti među omiljene proizvode i kasnije kupiti.

Dakle, isplati se! Ne zaboravi, samo jedna lozinka i ništa drugo!

Facebook prijava

Ako imaš Facebook račun i ne bi htio zapamtiti posebnu lozinku za webshop Petissima, možeš koristiti svoj Facebook račun za registraciju ili prijavu. Za to nije potrebno ništa osim da klikneš na „Registraciju putem Facebook računa“ i registriraš se na taj način. Nakon uspješne registracije u slučaju prijave trebaš kliknuti samo na Facebook ikonu!

Promjena podataka

Ako želiš promijeniti svoje podatke, na primjer adresu dostave ili lozinku, prvo se trebaš prijaviti pomoću e-mail adrese i lozinke putem površine za prijavu na vrhu stranice. Nakon uspješne prijave na vrhu stranice pojavit će se meni pod nazivom „Moj Petissimo“ gdje ćeš naći sve funkcije vezane uz registraciju. Ovdje možeš provjeriti kako stojiš s bodovima lojalnosti, možeš promijeniti svoje omiljene proizvode, pogledati prijašnje narudžbe. Pod menijem „Promjena podataka“ možeš promijeniti svoje osobne podatke.


3. Praćenje narudžbe

Nakon što si uspješno zaključio narudžbu (i dobio broj narudžbe) kontinuirano možeš pratiti njen aktualni status.
Ovdje možeš vidjeti kako stojimo s obradom, kada je paket preuzela dostavna služba, odnosno kada možeš preuzeti paket u našoj trgovini.


4. Dostava putem prijevoznika

Koja je cijena dostave?

Isporuka paketa se odvija na područje cijele Hrvatske, a cijena je paušalna.

Ako je konačan iznos tvoje narudžbe veći od 269,99 Kn paket ćemo ti poslati BESPLATNO! Ako je krajnji iznos tvoje narudžbe veći od 700 Kn,  pripisat ćemo ti 1 bod gratis!

Detaljne informacije o programu lojalnosti

Cjenik dostave, pakiranja i transakcije

Bruto krajnji iznos naručenih proizvoda
Cijena (bruto)
0 - 269,99 Kn 24.9 Kn
270 Kn - 700 Kn
BESPLATNO!
Iznad 700 Kn
BESPLATNO1 bod gratis

Kad ću dobiti paket? Tko će mi dostaviti narudžbu?

U slučaju svakog proizvoda možeš naći informaciju u vezi s vremenom dostave pod rubrikom „Vrijeme dostave“ koja se nalazi na stranici produkta. To znači da ćeš u većini slučajeve proizvod dobiti u naznačenom roku. Naravno, neovisno o nama, bilo kada se može dogoditi takva situacija kada isporuka ne može biti provedena u navedenom roku, što ćemo ti u svakom slučaju naznačiti putem e-mail poruke ili telefona.

Ukoliko je kod vremena isporuke proizvoda naveden „2 radna dana“, odnosno piše da je proizvod „Dostupan“ to znači da u slučaju narudžbi koje su poslane do 15 sati poslijepodne, proizvodi koji su uključeni u narudžbu bit će dostavljena u naredna 2 radna dan.

Tko će mi dostaviti narudžbu?

Dostava putem dostavne službe

Naručene proizvode isporučuje dostavna služba GLS (General Logistics Systems Croatia d.o.o), uglavnom radnim danima između 8 i 17 sati.

Molimo te navedi takvu adresu na koju se paket uspješno može dostaviti između 8 i 17 sati. Također, i u slučaju telefonskog broja preporučujemo broj preko kojeg si dostupan tijekom dana.

O isporuci paketa i detaljima dostave u svakom slučaju ćemo informirati naše Kupce prije same dostave!

Dostavljači će paket dostaviti do ulaza. U slučaju obiteljskih kuća to su dvorišna vrata, a u slučaju stambenih zgrada ulaz u stan. Naravno, može se zamoliti dostavljač da robu donese unutar stambenog objekta (u garažu ili prostorije za skladištenje), ali službeno to nije dio njegova djelokruga, stoga vas molimo da se oko toga dogovorite privatno.

Ako dostavljač ne nalazi nikoga na navedenoj adresi, ostavit će poruku. O svom paketu se možete informirati putem telefonskog broja koji se nalazi na poruci. Dostavljač će ponoviti isporuku tijekom sljedećega dana. Ako je isporuka i drugi put neuspješna, prijevoznik će naručeni proizvod vratiti u naše skladište, a narudžba će biti izbrisana.

Tijekom naručivanja sve informacije koje mogu biti važne za dostavu možete upisati u rubriku „Napomena dostavljaču“. Na primjer, ako će umjesto vas netko drugi preuzeti paket, svakako navedite ime i dostupnost osobe. U slučaju adrese koja je teško dostupna korisno je točno navesti broj kata i stana, odnosno ukratko opisati rutu kako bi dostavljač jednostavnije došao do adrese. Također može biti korisno ako navedete broj kućnog zvona!

Ako ste u sklopu narudžbe zatražili SMS poruku o isporuci, dostavna služba će vam poslati poruku ujutro na dan dostave o očekivanom vremenskom rasponu isporuke te poslat će telefonski broj dostavljača paketa.

Broj poslanog paketa dobit ćete također u e-mail i SMS poruci. Pozivajući se na ovaj broj možete zatražiti pomoć u vezi s paketom ako je potrebno.

Dostavna služba:

GLSGLS

Telefon: +385 1 2042 672

E-mail: cs@gls-croatia.com

Na sljedećoj stranici možete pratiti svoj paket i preko Interneta (broj paketa poslat ćemo vam dan prije dostave).

GLS praćenje pošiljke



5. Načini plaćanja

ONLINE Plaćanje bankovnim karticama (Borgun)

Naručene proizvode možete odmah platiti s bankovnom karticom! To je sigurno plaćanje za koju jamči tvrtke Borgun i B-Payment Zrt! Možete koristiti kartice MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro (ako ih vaša banka podržava)- kao i karticu koja je prikladna za plaćanje preko interneta. Vaši podaci su savršeno sigurni sve dok se plaćanje vrši na šifriranoj strani tvrtke Borgun. Podaci Vaše kartice se obrađuju sa isključivo Borgunovom 128-bitnoj SSL šifriranoj stranici, naš webshop vas obavještava samo o rezultatima transakcije. Po dovršetku kupnje, također ćemo potvrditi rezultat plaćanja putem e-maila ili poslati takozvani identifikator transakcije - taj broj identificira plaćanje karticom u vašoj banci.

Kako platiti bankovnim karticama:

  • odabirete robu na našoj webshop stranici
  • unesete način dostave i način plaćanja s bankovnom karticom, prilikom plaćanja, a zatim kliknite "Naruči!" dugme
  • nova, sigurna stranica će se otvoriti za Borgun plaćanje, gdje unosite podatke o kartici
  • tada možete pokrenuti transakciju klikom na gumb "Plaćanje" (još uvijek na strani Borguna) - banka će provjeriti podatke koje traje nekoliko sekundi
  • vratit će vas na web stranicu nakon plaćanja i primit ćete potvrdu rezultata transakcije


Nakon uspješne transakcije Borgun započinje zauzimanje protivrijednosti robe sa vaše bankovne kartice. Transakcija se smatra nevažećem ako vas nakon ovog procesa web stranica automatski ne usmjeri nazad na naš webshop, tojest, ostavi vas na strani plaćanje. Eventualno probajte klikom na gumbove  „Back" i/ili "Povratak -Osvježi / Refresh”, ili zatvorite prozor preglednika prije nego što se preusmjeri na trgovinu. Ako želite saznati više o uzroku transakcije ili razlozima neuspjeha, obratite se svojoj banci za račun.

Saznajte više o plaćanju kreditnim karticama ovdje.

Plaćanje po primitku pošiljke (pouzećem)

Ukoliko ste izabrali da se paket dostavi na određenu adresu, kod GLS dostavljača postoji mogućnost naknadnog plaćanja u gotovini. U ovom slučaju protuvrijednost narudžbe trebate isplatiti dostavljaču pri primitku pošiljke. Kod dostavne službe pri preuzimanju možete platiti gotovinom.

Plaćanje po primitku robe (naknada) - Bruto 10kn:

Takođe, u ovom slučaju, nažalost, dodatno naplaćujemo naknadu za obradu narudžbe, za koje vas web shop obaviještava tokom vaše kupnje (nakon postavlljanja naloga/vaše kupnje). Ova naknada iznosi bruto 10Kn.

Virmansko plaćanje

Ako ne bi htjeli platiti gotovinom ili platnom karticom, postoji mogućnost plaćanja bankovnom doznakom. U ovom slučaju konačan iznos narudžbe treba se unaprijed uplatiti na račun Petissimo Doo-a, prije dostave, odnosno u slučaju osobnog preuzimanja prije preuzimanja paketa. Molimo vas da u rubriku „Napomene/primjedbe“ upišete broj narudžbe i vaše ime, kako se nalog ne bi negdje izgubio. Čim se na našem računu pojavi protuvrijednost narudžbe, obavijestit ćemo vas u e-mailu o detaljima dostave, odnosno osobnog preuzimanja.

Podaci za bankovni nalog::

Petissimo doo., (OIB: 45118875308)

OTP banka d.d., Hrvatske Republike, Zadar, Domovinskog rata3.

Broj računa: HR6224070001100005515


Plaćanje s kuponom za popust

Ako bi za plaćanje htjeli koristiti kupon za popust to možete učiniti kod menija za plaćanje. Tijekom svake kupnje možete koristiti samo jedan kupon i to samo u slučaju kada naručite dostavu, dok u slučaju osobnog preuzimanja za to nema mogućnosti.


6. Program lojalnosti

Bit programa lojalnosti je da nakon svakog kupljenog proizvoda registriranim kupcima pripisujemo tzv. bodove lojalnosti. Pripisani bodovi se mogu sakupljati i mogu se iskoristiti u slučaju kasnijih kupovina.

Vrijednost 1 boda je 1 Kn

Pored svakog proizvoda možete vidjeti broj bodova koje vam pripisujemo u slučaju kupnje. Kod zaključivanja narudžbe pak možete vidjeti ukupan broj bodova koje ćemo vam pripisati nakon naručivanja proizvoda.
Broj bodova bilo kada možete pogledati, provjeriti aktualno stanje računa. To učinite nakon što se prijavite u svoj profil kod menija „Bodovi“ na dnu stranice.
Bodove lojalnosti upotrijebite tijekom zaključivanja narudžbe. Nakon što ste izabrali način plaćanja, na stranici za pregled podataka postoji jedan dio koji se odnosi na korištenje bodova. Ovdje samo naznačite da ćete iskoristite svoje bodove za aktualnu narudžbu, a konačan iznos će automatski biti smanjen.

Važne informacije u vezi s bodovima lojalnosti:

1. Za svaku narudžbu koja se naručuje – i samo – preko interneta, pripisuju se bodovi za lojalnost

2. Bodovi za određeni proizvod bit će pripisani ako je proizvod preuzet, a račun o proizvodu isplaćen. Proces pripisivanja bodova u slučaju pouzeća traje nekoliko dana od preuzimanja narudžbe, dok u slučaju plaćanja karticom ili bankovnim nalogom bodovi se nažalost pripisuju u svakom slučaju tek početkom sljedećeg mjeseca. U slučaju osobnog preuzimanja, naravno, bodovi se pripisuju na dan preuzimanja.

3. Svaki bod vrijedi 6 mjeseci od datuma pripisivanja, nakon toga gubi valjanost. Naravno, nije riječ o cjelokupnom računu bodova lojalnosti već uvijek o onim, koji su pripisani prije 6 mjeseci.

4. U sklopu jedne narudžbe možete upotrijebiti bodove maksimalno do 15% ukupne vrijednosti narudžbe te nakon upotrebe bodova troškovi dostave ne smiju biti veći od početnih. Preostale bodove možete iskoristiti kod kasnijih narudžbi.


7. Akcije, popusti, kuponi

Akcije, popusti, kuponi i bonovi koji se pojavljuju na stranici Petissimo.hu, u newsletterima ili u reklamama s drugih stranica koje upućuju na trgovinu Petissimo.hu u pravilu se ne mogu kombinirati. Tijekom svake pojedinačne kupnje se može iskoristiti samo jedan popust.
Ovo ograničenje se ne odnosi na korištenje bodova lojalnosti, odnosno na akcije gdje je kombiniranje posebno dozvoljeno.