Dragi kupci! Zbog predstojećih blagdana, dana 19 i 20.08. naša korisnička usluga ne radi i nismo u mogućnosti poslati Vaš paket. Zahvaljujemo na razumijevanju!

Često postavljena pitanja

Prije kontaktiranja naše službe za korisnike, molimo vas da potroštie nekoliko minuta za sljedeća najčešća pitanja kako biste vidjeli možete li odmah pronaći odgovor za vaš problem.

Ako i dalje imate neodgovorenih pitanja, slobodno nas kontaktirajte.

 

 

 


Ne mogu se prijaviti sa svojom lozinkom.

Za kupnju se moram registrirati na web stranici?

Živim na selu, da li isporučuju pakete ovdje?

Zašto ne mogu koristiti moje bodove vjernosti za moju narudžbu?

Cijene proizvoda su neto ili bruto?

Moja adresa e-pošte se promijenila, što da radim?

Nisam dobio ili nisam mogao pronaći račun u paketu.


Ne mogu se prijaviti sa svojom lozinkom.

Ako ne uspijete unijeti ili sustan ne prihvaća, možete zatražiti novi unosom svoje e-pošte. Ako se ne sjećate vaše adrese e-pošte koju ste prije upotrebljavali, kontaktirajte našu službu za korisnike.

Za kupnju se moram registrirati na web stranici?
Ne. Možete kupiti u našoj obnovljenoj trgovini bez registriranja. Međutim, preporučujemo da se prijavite samo zato što ćete dobiti niz popusta i usluga koje inače ne biste primili. Da biste to učinili, trebat ćete unijeti zaporku samo tijekom kupnje i već ste u sustavu bodovanja vjernosti ili možete upotrijebiti naš najniži ponuditelj. Zapamtite, samo je lozinka razlika!


Živim na selu, da li isporučuju pakete ovdje?
Da. Naša tvrtka isporučuje narudžbe u cijeloj zemlji i u najmanjem selu. Za više od 270Kn, ovo je besplatno.
Više informacija o isporukama kod kuće.

 
Zašto ne mogu koristiti moje bodove vjernosti za moju narudžbu?
Možete koristiti sve bodove vjernosti za kupnju kada je vaša narudžba zatvorena. To znači da ste preuzeli naručene proizvode i platili a mi smo tu uplatu uvideli. Može proći i nekoliko dana za sve podatke koje dolaze k nama. Do tada, vjernost bodova za tu narudžbu je obustavljena. Naravno, također se mogu upotrijebiti i bodovi lojalnosti koji su prethodno pripisani.

Više informacija o programu lojalnosti.

Cijene proizvoda su neto ili bruto?
Da! Sve cijene na ovoj stranici uključuju PDV!

Moja adresa e-pošte se promijenila, što da radim?
Ako se vaša e-pošte promijenila a vi ste registrirani kupac, upišite svoju staru adresu e-pošte i lozinku na stranicu, a zatim na profilnoj traci u izborniku „Moji podaci” možete ga ponovno promijeniti. Važno je da nakon promjene, na sljedećem ulazu moći ćete pristupiti samo novoj adresi e-pošte!

Nisam dobio ili nisam mogao pronaći račun u paketu.
U svim slučajevima šaljemo fakturu na objavljeni paket (faktura s PDV-om u svim slučajevima), što je također teretnica. Možete ga pronaći u prozirnoj vrećici za pakiranje na vrhu ili strani pakiranja